mega macs jest elektronicznym, uniwersalnym przyrządem diagnostycznym umożliwiającym mechanikowi samochodowemu prowadzenie diagnostyki elektronicznych systemów pojazdu (silnik, ABS, poduszki powietrzne, klimatyzacja i inne). Nie są konieczne kwalifikacje informatyczne mechanika dla diagnozowania tych systemów. Za pomocą mega macs wszystkie, również nieautoryzowane warsztaty samochodowe są obecnie w stanie diagnozować systemy elektroniczne pojazdów oraz prowadzić obsługę i naprawę większości marek pojazdów znanych producentów europejskich i azjatyckich.
mega macs
– rewolucyjny przyrząd w warsztatowej technice pomiarowej, diagnostyce i analizie wyników badań. Koncepcja „3 w 1” pozwala wykorzystać mega macs-a jako:
- tester diagnostyczny,
- diagnoskop silnikowy,
- bazę danych.
Główne zalety mega macs:
Analiza i diagnoza elektroniczna w zaskakujący sposób połączona w jedno (ekspercki system oprogramowania)
- Odczyt kodów błędów i ich kasowanie poprzez różnego rodzaju adaptery połączeniowe oraz uniwersalne złącze OBD E/II (On-Board-Diagnose) jednostek sterujących pracą silnika, układu ABS/ASR, poduszek powietrznych (airbag) oraz przekładni w pojazdach takich marek jak: Alfa Romeo , Audi , BMW , Chrysler* , Citroen , Daewoo , Fiat , Ford , Honda , Hyundai* , Isuzu*, Jaguar* ,Kia*, Lancia, Mazda ,MCC/Smart*, Mercedes , Mitsubishi, Nissan , Opel , Peugeot , Porsche* , Renault , Rover , Saab*, Seat, Skoda , Subaru, Suzuki*, Toyota, Volkswagen, Volvo
*sprawdzanie systemu OBD (tylko silnik, pojazdy po 2000 r.)
- Pomiar parametrów rzeczywistych pracy poprzez gniazdo diagnostyczne możliwością archiwizacji wyników (systemy: silnik, airbag, ABS, klimatyzacja, komfort i inne) w takich pojazdach jak: Alfa Romeo , Audi , BMW , Chrysler* , Citroen , Daewoo , Fiat , Ford , Honda , Hyundai* , Isuzu*, Jaguar* ,Kia*, Lancia, Mazda ,MCC/Smart*, Mercedes , Mitsubishi, Nissan , Opel , Peugeot , Porsche* , Renault , Rover , Saab*, Seat, Skoda , Subaru, Suzuki*, Toyota, Volkswagen, Volvo
* sprawdzanie systemu OBD (tylko silnik, pojazdy po 2000 r.)
- Możliwość wykonania testu podzespołów wykonawczych w następujących pojazdach: Alfa Romeo, Audi , BMW, Citroen , Fiat , Ford , Lancia, Mercedes, Nissan, Opel , Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen
- Możliwość przeprowadzenia kasowania inspekcji olejowej lub serwisowej w pojazdach: Audi , BMW , Chrysler , Citroen ,Fiat, Ford , Mercedes , Opel , Peugeot , Renault , Rover , Saab , Seat, Skoda , Toyota , Volkswagen, Volvo
- Możliwość dokonania regulacji podstawowej w takich pojazdach jak: Alfa Romeo, Audi , BMW , Fiat , Ford , Mercedes , Nissan , Opel , Peugeot , Seat, Skoda , Volkswagen
- Możliwość kodowania jednostek sterujących oraz kluczyków w pojazdach: Alfa Romeo , Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Volkswagen
- Diagnoskop silnikowy, uniwersalny miernik z możliwością pomiaru podstawowych parametrów pracy silnika oraz innych układów zamontowanych w pojeździe oraz dwukanałowy oscyloskop w wyposażeniu standardowym
- Baza danych regulacyjnych z podstawowymi parametrami pracy silnika oraz innych układów
- Lista porównawcza (zamienników) świec zapłonowych i filtrów powietrza
- Plan eliminacji usterek podstawowych systemów sterowania pracą silnika z opisem ich działania i pracy
- Schematy połączeniowe, zdjęcia pokazujące rozmieszczenie w komorze silnikowej poszczególnych podzespołów,
- Możliwość wydruku diagnozy oraz wszystkich mierzonych parametrów pracy silnika w trybie tekstowym i graficznym
- Diagnoza z analizy spalin
- Arkusze kalkulacji napraw